Fuji America Corporation

Phoenix Business Consulting

Sarasota, FL., 14. april 2021

Fuji America Corporation og dets partner, Phoenix Business, Inc. (Phoenix) er glade for at kunne annoncere færdiggørelsen af et næsten år langt projekt til implementering af SAP’s Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) System, Business ByDesign, der tager et stort fremskridt inden for software as a Service (SaaS) teknologi.

Moderselskabet Fuji Corporation er en global producent af state-of-the-art systemer, og SAP Business ByDesign forventes at forbedre organisationens end-to-end forretningsprocesser, fra ordre til kundelevering.

I en pressemeddelelse krediterede Tom Zabkiewicz, Executive Vice President for Fuji, Phoenix-teamet for at udvikle en realistisk overgangsplan og afslutte projektet sidste år. Projektet markerede en milepæl i Fuji America’s Modernization Initiative og var et strategisk træk, de indså, at de var nødt til at foretage for at give deres slutbrugere bedre support.

Tom Zabkiewicz sagde om projektet: “De begrænsede muligheder i vores ældre system gav alvorlige begrænsninger i vores evne til at vokse i teknologi med vores kunder. Dette nye system, SAP Business ByDesign, har ikke kun strømlinet vores kundeserviceeffektivitet, hvilket giver os mulighed for at blive anerkendt som en progressiv leverandør, men har også tilbudt os muligheden for bedre at styre vores operationer fra det første salg, gennem logistikken og i sidste ende. indtægtsindregningsprocesserne.”

Hanif Sarangi, præsident for Phoenix, blev citeret for at sige “Phoenix-teamet er stolte af at have været i stand til at tjene Fuji America Corporation så succesfuldt i deres strategiske mission om at modernisere deres ERP-system. Fuji America har længe været en teknologisk leder, det føles fantastisk at have været i stand til at være en del af deres progressive overgang til SaaS.”

Nyere forskning har vist, at i 2021 vil 73 % af organisationerne bruge alle eller hovedsageligt SaaS-løsninger. Næsten 85 % af små virksomheder har allerede investeret i SaaS-optioner

93 % af CIO’erne angiver, at de allerede er ved at vedtage eller snart planlægger at indføre SaaS-løsninger.

Væksten i SaaS-teknologi er blevet krediteret for den betydelige tilgængelighed af nyttige Cloud-produkter i IT-markedssegmentet til virksomheder.

Om Phoenix Business Consulting:

Phoenix Business Consulting blev grundlagt i 1998 og er et SAP Gold Partner-konsulentfirma, der leverer implementering, træning, produktionssupport og gennemgang af SAP’s Enterprise Resource Planning (ERP) platforme.

Om SAP:

SAP er markedsleder inden for virksomhedsapplikationssoftware, der hjælper virksomheder i alle størrelser og i alle brancher med at køre bedst muligt: 77 % af verdens transaktionsindtægter berører et SAP-system. Deres maskinlæring, Internet of Things (IoT) og avancerede analyseteknologier hjælper med at gøre kundernes virksomheder til intelligente virksomheder. Deres end-to-end suite af applikationer og tjenester gør det muligt for deres kunder at fungere rentabelt, tilpasse sig kontinuerligt og gøre en forskel.