Evne til at planlægge og integrere til eksterne systemer hurtigere give ROI

Phoenix Business Consulting
Sarasota, FL., 15. april 2021

Phoenix Business, Inc. (Phoenix) er stolte af at meddele, at de har indgået partnerskab med New Directions Behavioral Health for at implementere SAP’s Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) System, SAP Business ByDesign og SAP Analytics Cloud for Planning, hvilket tager et spring fremad inden for SaaS teknologi.

New Directions havde brugt Microsoft Dynamics SL, et ældre on-premise klientserversystem. Dette system var svært at integrere med nyere Cloud-løsninger, og mange processer skulle stadig håndteres manuelt gennem Excel. Det kunne heller ikke levere prognoser, budgettering eller realtidsrapportering.

New Directions evaluerede fem potentielle løsninger, herunder Dynamics 365, NetSuite og Work Day. Efter omfattende analyse af løsninger blev det i sidste ende besluttet, at SAP Business ByDesign & SAP Analytics Cloud for Planning tilbød den bedste samlede løsning, og at Phoenix Business, Inc. var den rette partner til at levere og understøtte løsningen.

SAP Business ByDesign ERP og SAP Analytics Cloud for Planning gav New Directions en platform til at imødekomme deres nøglekrav: GL, AP, AR,  Fixed Assets, Real-Time Analytics, Forecasting og Budgeting. Derudover tillod ERP’ens åbne arkitektur dem nemt at integrere andre interne systemer.

Væksten i SaaS-teknologi er blevet krediteret for den betydelige tilgængelighed af nyttige Cloud-produkter i IT-markedssegmentet til virksomheder. Med den seneste pandemi, der har tvunget virksomheder til at gå over til et mere virtuelt arbejdsmiljø, er cloud-løsninger blevet endnu vigtigere.

Hanif Sarangi, præsident for Phoenix, sagde om dette projekt: “Vi er stolte over at have fungeret som betroede rådgivere for New Directions på dette projekt. Med SAP Business ByDesign & Analytics Cloud vil New Directions nyde betydelige stigninger i effektivitet og ROI fra SAPs robuste funktionalitet.”

Om nye retninger Behavioural Health:

Grundlagt i 1995, New Directions hjælper folk med at leve et sundt, afbalanceret liv. Sundhedsvirksomheden leverer administrerede adfærdsmæssige sundhedstjenester, et medarbejderassistanceprogram, studiehjælpsprogram, organisatorisk rådgivning og sundhedscoaching til private og offentlige sundhedsordninger, Fortune 100-virksomheder, store og mellemstore arbejdsgivere og arbejdsgrupper.

Om Phoenix Business Consulting:

Phoenix Business Consulting blev grundlagt i 1998 og er et SAP Gold Partner-konsulentfirma, der leverer implementering, træning, produktionssupport og gennemgang af SAP’s Enterprise Resource Planning (ERP) platforme.

Om SAP:

SAP er markedsleder inden for virksomhedsapplikationssoftware, der hjælper virksomheder i alle størrelser og i alle brancher med at køre på deres bedste: 77 % af verdens transaktionsindtægter berører et SAP-system. Deres maskinlæring, Internet of Things (IoT) og avancerede analyseteknologier hjælper med at gøre kundernes virksomheder til intelligente virksomheder. Deres end-to-end suite af applikationer og tjenester gør det muligt for deres kunder at fungere rentabelt, tilpasse sig kontinuerligt og gøre en forskel.