Phoenix Business, Inc. Løsningslancering – Phoenix EVOLVE Technology

Phoenix Business Consulting

Sarasota, FL., 2. marts 2021

Phoenix Business Consulting annoncerer Phoenix EVOLVE Technology; en certificeret partnerpakket løsning til SAP SuccessFactors Learning Management-applikationen. Denne teknologi imødekommer specifikke forretningsbehov hos offentlige organisationer og virksomheder i hele Nordamerika.

Vi er glade for at bringe vores seneste implementeringspakke på markedet,” sagde Phoenix grundlægger og præsident Hanif Sarangi. “Phoenix EVOLVE befæster vores forpligtelse til at levere ekspertise til vores kunder, nu på tværs af denne unikke og accelererede metode. Som vi gør i ethvert kundeengagement, sigter vi efter at sikre, at vores kunder får det fulde udbytte af SAP SuccessFactors-løsninger.”

Vi er meget stolte af SAPs fortsatte engagement og tillid til Phoenix.

“Phoenix EVOLVE teknologi giver kunderne en udvidelig og skalerbar løsning, der tilbyder kvalitet, omkostningseffektive og accelererede implementeringsmuligheder,” siger Michael Zimmerman, direktør – SAP SuccessFactors, Delivery hos Phoenix Business Consulting. “Denne unikke metode kombinerer 23+ års erfaring med bedste praksis i branchen designet til at levere en komplet platform på så lidt som otte uger. Vores forpligtelse til innovation betyder, at Phoenix Business fortsætter med at bygge bro mellem traditionel medarbejderinddragelse, løsningsimplementering og nye tids teknologier.”

Om Phoenix Business Consulting:

Phoenix Business Inc. (DBA Phoenix Business Consulting) er en af landets førende niche SAP-konsulentvirksomheder, der betjener organisationer af alle størrelser og typer. Siden 1998 har Phoenix Business Consulting arbejdet med adskillige enheder i den offentlige og private sektor. Med hovedkontor i Sarasota, Florida med supportkontorer i Californien, Canada og Indien, har vi opbygget en global SAP ERP-tilstedeværelse gennem en fokuseret tilgang til at hjælpe kunder med at transformere deres forretningsprocesser og ældre infrastruktur til moderne, fuldt integrerede løsninger. Medarbejderne og konsulenterne i Phoenix Business Consulting er meget dygtige og erfarne i at implementere, vedligeholde og understøtte de nyeste SAP-løsninger, som omfatter: Cloud ERP-løsninger, SAP HANA, SAP S/4HANA, SAP Business ByDesign, SAP Ariba-løsninger, SAP Ariba Snap, SAP Concur, SAP SuccessFactors og Application Management Services. Brug og anvendelse af disse SAP-løsninger gør det muligt for vores kunder at betjene deres vælgere, medarbejdere og aktionærer bedre.

For at lære mere om Phoenix Business Consulting besøg https://phoenixteam.com/products-sap-partner/phoenix-evolve/.